Makkelijk minder afval

Rethinking, Reducing, Recovering en andere R’en oftewel Minder spullen

21-03-2025 4003 keer bekeken 0 reacties

Theater de Lieve Vrouw in Amersfoort heeft op 27 maart 2025 de voorstelling "Waste me"

Na afloop is er een nagesprek met mensen van de circulaire stadswerkplaats en leren ze ons alles over het gebruik en recyclen van spullen.

Waste Me (13+) | De Lieve Vrouw | Amersfoort | Do 27 mrt | De Lieve Vrouw

Waste Me is een ferm pleidooi voor consuminderen. Een kritische blik op hoe consumentisme onze psyché en gedrag veranderd heeft en wat dit betekent voor onze eigenwaarde en de waardering van anderen om ons heen.

Log in om te reageren.

Velden met een * zijn verplicht.

Een momentje...
Cookie-instellingen